♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

 
Här kommer denna veckas Måndagslista:

Idag är jag GLAD för att:

• sambon från och med idag är ledig 14 dagar!!! ♥
• vi är friska och har det finemang ☺
• jag har planerat sömn och träning den kommande veckan ☺
• jag har bestämt en ny "kostplan" shakes, smoothisar och bars + ett mål lagad mat per dag- nu jäklar ska fler kilon BORT! ☺


Kraaam ♥ //Lisa

På Torsdag fyller vår lille Dexter 4 år. I morse ringde en postkille på dörren med ett brev till honom. Våra toksnabba killar öppnade dörren, synd att jag inte riktigt han få på mig kläder, stackars postkillen blev nog rädd, men jag drog på mig en morgonrock - snabbt!

Dexter hade fått ett stort brev från sin farfar som bor i Filippinerna. Han blev så glad och nyfiken. Det var kort till alla barnen och en film där vi fick se hur de bor.
Hela familjen satte oss och tittade på filmen. Hur häftigt som helst att se huset och omgivningarna, jättefint!!!
Här toksnöar det och är kallt, blir väldigt sugen att planera in en resa till solen.
När Dexter skulle sova sa han att han vill åka och hälsa på farfar&Fely, och att Maximilian (storebror) också kan följa med.

Måndagslistan hittade jag hos Jennyn hon skriver såhär:

Om Måndagslistan: måndagslistan mitt sätt att peppa mig själv inför den kommande veckan, fokuserar på de positiva sakerna i mitt liv
– stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt! Jag utmanar er alla att göra en likadan lista.
Vi börjar bli ett gäng som gör måndagslistan nu varje vecka – enormt kul att se alla andra härliga listor – så gör gärna en du också!

Kommentera här: