♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

...

• jag har haft en helt fantastisk helg med min tokhärliga familj ♥
sambon är ledig till helgen ☺
• jag ska till Stockholm nästa Onsdag - spännande!

Kraaam ♥
//Lisa

Måndagslistan hittade jag hos Jennyn hon skriver såhär:
Om Måndagslistan: För er som är nya läsare, eller bara snubblat in här ändå så är måndagslistan mitt sätt att peppa mig själv inför den kommande veckan, fokuserar på de positiva sakerna i mitt liv – stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt! Jag utmanar er alla att göra en likadan lista, har du inte en egen blogg så får du gärna skriva en kommentar här nedan om vilka saker som gör dig glad just den här måndagen! Ju fler vi blir, roligare blir det!

Har du en blogg och gjort måndagslistan idag, skriv gärna en kommentar med en länk till din blogg så länkar jag till dig i ett inlägg senare ikväll! Måndagslistor (<;;– länk ) från tidigare veckan hittar du här om du redan nu söker efter lite inspiration! Vi börjar bli ett gäng som gör måndagslistan nu varje vecka – enormt kul att se alla andra härliga listor – så gör gärna en du också!

Kommentarer:

1 jennie:

känner att detta vore nåt för mig, en måndagslista :D

Svar: Ja, visst är det bra. Att börja veckan med att fokusera på det positiva man har runt omkring ♥
Lisa

Kommentera här: