Färgglad dag

Började morgonen med en sväng till simskolan. Klockan 8.00 på söndagsmorgonen är kanske lite väl tidigt för min smak, men det är mysigt att dricka morgonkaffet och umgås med vår goa 6-åring där på badhuset. Han har blivit så duktig, idag kunde han simma en liten bit ryggsim. Han blev så galet stolt, skrek över hela badhuset "såg du mammaaaa!?!!" ♥

Efter simskolan tog jag och fina vännen en repris på gårdagen och gick en timmes promenad. Jag fick en jätteblåsa på ena hälen efter gårdagens promenad så jag fick leta lite innan jag hittade ett par skor som fungerade, men det gick jättebra.
Grymt skönt med frisk luft och ljus, det behövde jag :-) Lite tråkigt när löven faller och man vet att snart är snön här, men jag gillar verkligen alla färger nu på hösten.

Idag är det sista dagen på min lilla 3-dagars shakes-kur. Ska bli sååå spännande att ställa mig på vågen imorgon bitti :-)

Nu blir det lite relax och fix.
Ha en fortsatt bra söndag,
Kraam! ♥
//Lisa
 

Kommentera här: