Härliga Lördag!

Idag är det Lördag. Jag mår bra och känner mig GLAD. Trots att jag bara sovit 2 timmar inatt.
Jag har nyss varit på en promenad med en go vän. Härligt med frisk luft och ljus, det behöver min kropp och knopp. Vi bestämde att göra om samma sak imorgon :-)

Nu ska jag åka en sväng till köpcentrumet, Birsta City. Jag ska spara med att köpa nya kläder tills att jag nått ett litet större delmål. Men lite nytt behöver jag, jag kan ju inte gå runt naken. Eller det kan jag ju, men det skulle bli så kallt. Det kanske är brottsligt förresten.. Jag hoppar över det i alla fall. Håll tummarna att det finns något snyggt, åtminstone en scarf eller något :-)
 
Nu är det dag två av mina tre dagar med shakes. Det är just nu 1 timme kvar till shake nummer tre för denna dag, och jag är tokhungrig!! Det är sådana gånger jag själv inser vilket bra jobb jag egentligen gjorde under de tio veckorna med shakes, smooties och bars.

Näe, nu ska jag göra mig klar för lite shopping :-)

Jag har världens finaste familj förresten, och helt fantastiskt fina vänner ♥

Ha en fortsatt härlig Lördag,
Kraam ♥
//Lisa
 
Total distance
2,58 mi
     
Total time
56:24 minutes
     
Calories Burned
239 Calories

Kommentera här: