För lite sömn

Somnade alldeles för sent igår, typ vid 3.00.. Lilleman vaknade kl 4.00 för att äta och somna om, och sedan vaknade han klockan 5.30 igen..
Jag skojar inte, om man inte har sovit på lääänge, så börjar man (jag..) bli lite smått yr och förvirrad. Typ se "Ally Mcbeal-bebisen"..
Idag har lilleman sovit två gånger 15 minuter.. tyvärr hann jag inte somna de gångerna. Så nu sitter jag här med den dansande "Ally McBeal-bebisen"  Skämt åsido så hoppas jag på lite mer sömn kommande natt, gärna sammanhängande.
Imorgon blir det partaj!!! :-) . Jag ska på "Ladies Night" och bli underhållen av
Martin Stenmarck, Magnus Uggla, Anderas Johnson, Hasse Brontén och Anders Timell. Det kommer bli en toktrevlig afton med massor av härliga tjejer :-) 

Ha en fortsatt mysig fredagskväll,
Kram ♥
//Lisa
Bild från underbara Isabelle Söder

Kommentarer:

1 Anonym:

Men guud! I know the feeling.... Hoppas du får sova nu så du är pigg och partyredo imorrn :)

2 Helena:

Alltså det är jag som är anonym ;)

Kommentera här: