Cliffhanger & finaste Manschettknapparna

Idag har jag haft fullt upp med att försöka hitta några kläder inför resan till Stockholm imorgon. Det är verkligen jättesvårt att hitta kläder. Jag har ju gått ner jättemycket i vikt, men ligger precis på gränsen till att kunna ha största storleken.
Jag har fått inse att de kläderna jag hittat duger nog jättebra, och nu istället börja packa dem i lilla väskan.

Det ska bli jättespännande imorgon,
jag berättar vad det är jag gjort i huvudstaden när jag kommmit hem. En liten "cliffhanger", hahaha ;-)

Tog en jättehärlig promenad idag med. Jag behöver verkligen komma ut och få ljus och frisk luft. Idag var jag nära att dra täcket över huvudet, när jag kom på att jag lovat min promenadkompis att vi skulle ut och gå. Helt perfekt, jag behöver en rejäl spark i baken ibland. Jag har tur som har bra männsikor runt omkring mig som är bra på att sparka. Tack ♥

Min sambo hade turen att vinna jättefina manchettknappar från Saga av BröllopsGlamour.
Han fick välja vad det skulle stå på dem.
Han valde M D X som är första bokstäverna i våra söners namn. Igår kom de, jättefina!
De kommer passa superbra dagen då vi gifter oss ♥


Nu ska jag packa vidare, ha d bäst!
Kraam ♥
//Lisa

Kommentarer:

1 Luffi Crew:

Men vad fina!

2 Åsa:

Wow, snygga knappar!

Svårt de där med kläder, ja föredrar att köpa skor, lättare att hitta storlekar som passar :)

Kommentera här: