31 Oktober Onsdag = vägning :-)

Jag har haft en "skitvecka".
Jag bryter ihop och erkänner: Jag har ätit några Chokladgodisar, en Oreo kaka och en mycket god kaviarsmörås. Fullt medvetet gjorde jag det, och de var goda.
Jag har heller inte kunnat träna så mycket som jag skulle velat, sambon har jobbat och det har inte funnits tid helt enkelt. När kan varit hemma har jag behövt vila, och det har jag varit duktig och gjort ☺

Vikten idag är: 89,2 kg  Samma som förra veckan.Shit nu blev jag glad, det trodde jag inte.
Midjemåttet idag är: 106 cm  2 cm minus från förra veckan

Idag kör jag vidare, NYA tag!

Nu jäklar ska jag fixa målet jag har satt upp till jul!

Ha en fortsatt bra Onsdag!
Kram ♥

Längd: 165
Vikt: 89,2 
BMI: 32,8

Nästa delmål: 85
Mål till Jul: -6 (83,2)

Kommentarer:

1 Jesper Westman:

Kom igen! Du fixar ditt mål lätt :). Tänk på vad du åstadkommit sedan du började din resa.... inte illa!!

Svar: Tack Jesper! Ja det är sant, jag måste komma ihåg att jag faktist KAN :-)
Lisa

2 Åsa:

Heja! Bättre att det står stilla, än att vikten gått upp iaf :) jag tycker du ska uppsöka nått ställe som har en scanner, så du får veta lite mera, såsom fett% och muskelmassa! :) jag har en sån men tyvärr är det lite för långt att bara komma via, haha!

Det finns en fantastisk hemmatränings dvd (eller, det är 12 st!) som heter 24fit, som har ett 24 veckors träningsschema, supersmart planerat! Den finns tyvärr inte till salu än, men kg kan meddela när den finns :)

3 Åsa L:

Men vad kul - vi väger nästan exakt lika - jag vägde 89,1kg i morse :-). Klart vi kan, det är skönt att kunna slöa till det och sedan ge järnet igen. Nästa vilopaus blir till jul förmodligen och nya tag efter nyår igen ;-). Kram

4 Helena:

Heja heja! Du gör det så bra, klart det kommer en liten svacka då och då....nobodys perfect ;)
Kram

Kommentera här: