30 September, Söndag = vägning och mätning :-)

Igår var det mätnings- och vägningstajm av min kropp :-)
Jag hittade inte måttbandet, så jag hoppade över det denna vecka. Men vågen visade 92,5 kg Ett kilo minus från förra veckan!!!
Känns hur najs som helst, med tanke på att jag faktist drack sööta cidrar och åt gräddig mat i Lördags. Eller "gräddig" vet jag inte om den var i och för sig, men god var den. Jag var på en mycket trevlig middag.

Igår sökte jag min energi..överallt. Jag var helt säker på att någon stulit den. Hade jag bara orkat resa mig hade jag ringt och gjort en polisanmälan på detta. Inatt har tjuven lämnat tillbaka cirka en fjärdedel, så nu ska jag ta och köpa ny någonstans. Jag hoppas på bra pris, typ i en störtkorg skyltat med REA på ICA...

Senare idag kommer ♥ Måndagslistan.
Listan jag började med förra måndagen som innehåller saker jag är GLAD över :-)

Ha en fortsatt härlig dag,
Kram ♥
//Lisa

Bild från underbara Isabelle Söder

Kommentera här: