22 Oktober Måndag = vägning :-)

Jaaaa, jag fixade det. Tre dagar shakes, fredag, lördag och söndag.
Idag kör jag vidare på att byta ut måltider mot shakes och smoothies.
I övrigt äter jag enligt Viktväktarna.
Det är det sätt som fungerar bäst för mig (just nu i alla fall)
Jag är nyfiken på LCHF, men det blir längre fram i min viktresa i så fall.

Vikten idag är: 89,9 kg
Ett delmål  är uppnått, under 90 kilo. Jag är såå GLAD :-)

Nu fortsätter jag mot nästa mål :
85 kg, då har jag utlovat mig själv en belöning i form av fotvård/Fiskspa.

Ha en fortsatt härlig Måndag!
Kram! ♥

//Lisa
 
• Kategori: ViktresanTaggar: Nutrilett, fiskspa, mål delmål, shakes, smoothies, viktväktarna; • Kommentarer (3)

Kommentarer:

1 Jonnié Jonsson:

Åhh Tore tackar för din röst, o grattis alltid gott när vågen står som man vill :)

2 jennie:

HURRA !!! GRATTIS ´!! :D

3 Åsa:

Wow, grattis! Bra kämpat!

Kommentera här: