Viktresan Nystart!

Det märks otroligt mycket på vågen hur jag mår.
När jag är trött reagerar jag med att äta, mycket och fel, och nu den senaste tiden har jag varit grymt trött. 
Nu sätter jag foten i golvet och skriker "stopp!" även fast jag fortfarande är trött så ska jag hitta annat att göra än att äta för att bli pigg och vaken. 
Jag ska till Vårdcentarlen på torsdag och ta lite prover för att se om det finns någon sådan orsak till att jag är trött.

Vår våg har gått sönder så nu börjar jag använda vågen som jag vet väger ca 1,5kg mer än den jag använt tidigare. Dessutom har jag gått upp ett par kilo. 

Jag har inte bestämt mig om jag ska fortsätta att ha vägdag på Onsdagar eller ej, men jag vägde mig i morse inför denna "nystart"

Vikt 93,4 kg
Midjemått: 113cm
Mål till jul: -6 (87,4)
Shit vad tråkigt med +, men jag vet att jag kan fixa detta, så nu jäklar fortsätter min viktresa :-)

Jag kommer att
• varva Nutrilett, Viktväktarna och räkna kalorier.
• Fortsätta att ställa mitt alarm så att jag äter med jämna mellanrum 8.00, 11.00, 14.00, 17.00, 20.00.
• Äta 4 Nutrilett shakes + ett mål mat per dag.
• Skriva ner allt jag äter
och det viktigaste
• Motionen. Promenera/Träna på gymet varje dag.

Jag har ju massor av skoj att berätta också, om den roliga festen jag var på förra lördagen, och om den Hår-makeover jag var på i Onsdags. Jag gör det i ett senare inlägg.

Ha en toppenhärlig måndag!


Min alldeles "egna" väggtext som jag har "gjort". Den ska sitta i hallen eller till och med på vår ytterdörr har jag tänkt. Det är viktigt att SMILE ibland, både på insidan och utsidan :-)
Väggtext Unik Dekor  ca 26 cm hög och 40 cm bred bara 99.- just nu

Kommentarer:

1 HelenaV:

Klart du fixar vikten!!!! Du kämpar ju så bra!!!! Kraaam <3

Kommentera här: