Tisdag .. och Off

Idag har varit en mindre bra dag.
Jag är väldigt trött, helt "off". Sambon gav mig en "spark i baken" och skjutsade mig till gymet. 
Känns så himla bra att ha varit och tränat, tack vännen ♥
Vi åkte hela familjen på 6-åringens Judoträning ikväll. Det är fantastiskt mysigt och skoj att se de små Judo-barnen. De är jätteduktiga! 

Imorgon är det Onsdag och dags för vägning och mätning. Spännande, jag har ju fuskat en hel del, håll gärna tummarna att det inte är Plus :-)

Ha en fortsatt mysig Tisdag,
Kram ♥
Träning: 
Gym Crosstrainer 15 min + överkropp 
Plankan-utmaning: 45 sekunder (dock från knä mot bänk)
Mat:
08:00 Nutrilett Shake
11:00 McDonalds McBumble+sallad (540 kcal)
14:00 Nutrilett Shake
17:00 Nutrilett Shake
20:00 Nutrilett Shake

Kommentarer:

1 jennie:

tycker de vore konstigt om du inte gått ned nåt!

du är superduktig :)

och plankan ! toppen! man måste ju börja där man är i sin styrka och sen utvecklas utifrån det. och att du klara 45 på knä är ju skitbra början :D tänk om du legat plattfisk på golvet ! :) kraaam !

2 Åsa L:

Ja du, hela veckan har varit en berg och dal bana för min del. Lycka till imorgon :-)

Kommentera här: