Lördagsmys och Runkeeper

Jag har varit toksnorig och hängig som sjutton. Idag var jag lite bättre. När sambon tog barnen och åkte till leksaffären, sparkade jag ut mig själv på en snabbprommis med stavarna och Runkeeper-appen i öronen. 
Blött, dimmigt och lite kyligt var det... men skönt som bara den att ha kommit ut en sväng.
 
Träning:
Stavgång 29 minuter (160 kalorier)
Mat:
08:00 Nutrilett Shake
11:00 Nutrilett Shake
14:00 Nutrilett Shake
17:00 Rostbiff/Skinka 100 g , 4 st kuber lightfetaost, 3 st oliver + Blandad Sallad och En öl :-)
En till Shake ikväll :-)

Ha en fortsatt härlig Lördag!
Kram ♥
 

Kommentarer:

1 Jennie:

åh se suuupergott ut !!

2 Åsa L:

Duktiga du - jag var duktig hela veckan men igår fick jag någon knäpp och åt allt jag kom över tror jag - typiskt mig dagarna före "den-där-återkommande-jobbiga-veckan-i-månaden".

Kommentera här: