Jippie, jag ska på en Hår makeover!

Foto: MissJeni

Jag chansade och var med i en tävling om en Hår makeover hos Elin Fagerberg.
Helt galet, vilken tur jag hade -jag vann!
Jag och sambon har fixat barnvakt (Tack till världens bästa mamma&pappa ♥)
och åker till Stockholm nu på Onsdag.

Det ska bli jättespännande att få göra en förändring med håret.
Min kropp och knopp förändras ju i takt med viktnedgången så då ska håret få följa med i den förändringen :-) 


L’Oréal Professionnel har valt ut tio bloggare som har lottat ut varsin Hår makeover
tillsammans med INOA och L’Oréal. 
Vinnarna får håret stylat på frisörsalong där före och efterbilder kommer att tas.
Bilderna läggs upp på L’Oréal Professionnels facebooksida där vi tävlar om vem som har fått den bästa makeovern.
Det vinnande paret får hårvårdsprodukter från L’Oréal Professionnel för ett helt år (värde 5000 kr)
Så då blir vi ju såklart superglada om Ni röstar på min bild ;-) 


Det ska bli jättetrevligt,
att få bli ompysslad, fotograferad, träffa Elin, och bo på hotell med världens finaste sambo.
En riktig "Feel-good-dag" , exakt vad jag behöver :-)

Kom GÄRNA med fler tips på vad jag ska göra med håret (Några tips har jag ju redan fått -tusen TACK!)

Det får gärna vara en stor förändring vad gäller färgen, det enda jag inte vill är att klippa jättekort :-) 

Kramkram!

• Kategori: Jag Tävlar! :-)Taggar: Elin, Fagerberg, Hårfärg, Hårmakeover, INOA, Loreal, Tävling, Tävling; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Åsa:

Nämen, wow så spännande! Vad härligt att få en sådan chans! Hoppas vi får se resultatet :)

2 Helena V:

Grattis! Du bara vinner o vinner du, så ju ST oxå ;) ha en bra dag i Sthlm.

Kommentera här: