GLÖGG ♥

Igår ville storkillarna "sova över" hos varandra. Vi bäddade åt båda inne på golvet i den yngres sovrum.
De var vaken längst av oss alla i familjen. De pysslade, spelade spel och lyssnade på sagor på cd länge.
Tillslut somnade de. Jag ville så gärna ta en bild på dem där de låg och sov. Jag vet inte vad jag gör för fel där i mörkret, men jag får inte riktigt till det med kameran. Tur att jag inte väckte dem i alla fall :-)

Jag har varit toktrött idag, trött som en gnu (?)
Haft en känsla av... osynlig eller bortglömd.
Typ som för tusen år sedan när man blev sist vald på gympan i skolan.
Dum känsla - den skjuter jag åt sidan. Den snor galet mycket energi, och den behöver jag ha kvar:-)  :-)

Jag har haft en tokhärlig kväll med min fina familj.
Först var jag och tränade på gymmet med min mamma. Nu på kvällen var det dags för årets första glögg.
Glögg är nog inte så nyttigt, inte pepparkakorna eller osten heller. Men så gott det var!
Testade två olika Glöggsorter:

• Lucia Choklad Starkvinsglögg (nr 96463) 500 ml 69:- 
Jättegod. Doftade mycket choklad, men smakade som len glögg.

•Årets Blossa 12 Yuzu Ingefära (nr 76300) 750 ml 94:-
Smakade helt ok.

Kommentarer:

1 Åsa:

Nej, snabbt bort med den känslan! Men jag vet hur det är, ibland känner jag också som att hela världen tycker jag är ful och dum... Men som tur är har jag som du, en härlig familj att bli peppad av!

Spännande med glöggen, jag gillar egentligen inte glögg, men köpte blossas variant ändå, för lite glögg hör julen till, och julen är verkligen något jag älskar! :)

Kommentera här: