7 November Onsdag = vägning :-)

Jag har haft en riktig "Berg och dalbanevecka" Ena dagen har det gått jättebra, och nästa dag släppte allt och det blev ett gäng godisar eller något annat gott.

Efter all denna tid av förändring, jag har ju ändå gått på en tidvis tuff diet sedan den 25 Juni. Så har jag lärt mig när jag äter och ibland också varför. Jag har aldrig varit en "godis-människa", utan är svag för mat, ost och grädde, gärna i bautaportioner.  
Portionerna har jag fixat att hålla normala, där är det inga problem.
Det är när jag mår dåligt, är trött slut, "off" och låg som jag proppar i mig mackor eller till och med chokladgodis. Så där har jag fortfarande jobb att göra. Jag ska försöka ersätta ätandet när jag är trött med att ta en promenad, få luft eller helt enkelt vila (om det finns möjlighet)

Jag vet att jag kan, så det är bara att kämpa vidare! :-)

Nu är det dags att hoppa upp på vågen..

Vikten idag är: 87,8 kg 1,4kg minus från förra veckan. OJ vad glad jag blir-lycklig!
Det behövde jag, snacka om motiverande!
Helt otroliga 27,7 kg som jag har vinkat adjö till sedan 25 Juni, och fler ska det bli :-)

Midjemåttet idag är: 106 cm  samma som förra veckan

Nu jäklar ska jag fixa målet jag har satt upp till jul!

Längd: 165
Vikt: 87,8  
BMI: 32,2
 Nästa delmål: 85
Mål till Jul: 83,2

Vaknade av en glad nyhet imorse. Barack Obama blev återigen vald till president i USA. Jag kan inte förstå hur man kan rösta på något annat i och för sig. Jag och Xerxes lyssnade på segertalet på tv i morse, ett bra tal!
GRATTIS kvinnor, alla unga och minoriteter - grattis världen :-) 

Ha en fortsatt härlig dag,
kraaam på Er ♥

Kommentarer:

1 Åsa:

Otroligt bra jobbat, jag blir lika inspirerad varje gång jag läser hur bra det går för dej! 24 fit dvdn har släppts i Finland nu, så snart finns den till försäljning i Sverige också!

Kämpa på! :)

Kommentera här: