Välkommen!

Elisabeth heter jag, men jag lyssnar även om någon säger Lisa.
Jag bor i Lilla Tegelhuset med min underbara sambo och våra tre guldklimpar: M född 2006, D född 2008 och X född 2012.
Jag är 38 år och är uppvuxen på Alnö, en ö utanför Sundsvall, där jag fortfarande bor.

Jag arbetar på Akademibokhandeln i Sundsvall. Ett yrke jag trivs med, "som fisken i vattnet". Jag måste verkligen trivas, eftersom jag arbetat inom bokhandelsyrket sedan 1992. Jag gillar verkligen kontakten med kunderna, och att det hela tiden händer nya saker.

På fritiden älskar jag att umgås med min fina familj och mina goa vänner, att resa och att pyssla hemma i trädgården.

Jag tänker skriva lite om ditt & datt, men mest om mig och min helt galet fantastiska familj, vårt fina hus och vad jag pysslar med på dagarna.


//Lisa
 
foto: Robin Öberg


 

Kommentera här: