Nutrilett shake strawberry

Fick sovmorgon i morse och har tagit det lugnt hela morgonen. Välbehövligt, jag är toktrött. Funderar på att ringa polisen och be dem ta fast energitjuven. Har sovit alldeles för lite väldigt länge nu. Jag försöker få till det genom att lägga mig tidigare.

Är väldigt bra väder idag, inte så jättevarmt kanske, men soool!
tar en Nutrilett Quick Weightloss Strawberry Shake på altanen.

Nu finns alla sex deltagarna i Nutrilett TACTIQ Team presenterade på Nutriletts Facebooksida
http://www.facebook.com/#!/Nutrilett?sk=app_128953167177144 så nu kan ni följa och stötta alla deltagarna i deras bloggar. Jättekul! Jag hoppas och tror verkligen att det kommer att gå jättebra för allihopa. Ska bli jättekul att se på slutet hur många kilon vi lyckas gå ner tillsammans.

Jag har inte vägt mig än. Jag som brukar stå på vågen tuusen gånger per dag när jag  går på diet, har hållt mig. Det ska bli jättespännande på söndag och se reslutatet av den första veckan! :-)

Dag 3 Gick ganska bra, förutom att jag blev trött och lite grining ett par gånger. Jag måste bli bättre på att ta shaken i tid. Var ut på en 30 minuters promenad också.

Ha en fortsatt bra dag! ♥

Kommentera här: