Nutrilett shake Hot & Cold Mocca

Hej och Go´morron världen!
Idag börjar då "viktresan", min viktresa. ☺

Börjar med att testa Nutrilett Quick Weight loss Hot & Cold Premium Mocca shake, jag tänker testa den kall. Jag tar med mig min Nutrilett shake,  stort glas vatten, en vitamin och en kaffekopp och går ut i solen. 

Jag som är en stoor kaffedrickare, en riktig "kaffetunna", ska nu dra ner på kaffet. Egentligen ska jag ju inte ha mjölk i kaffet heller, men en plutteliten skvätt blev det nu. Min halsbränna, som jag har kvar efter graviditeten, klarar inte av för svart kaffe.

Tyvärr blev det ingen morgonpromenad som jag hade tänkt. Hahaha, va typiskt att jag missar det första som jag planerat. Men eftersom jag somnade alldeles försent så var en sovmorgon välbehövlig - TACK världens bästa sambo. Det blir en promenad senare i eftermiddag istället.

Ha en tokhärlig dag! ♥


Kommentarer:

1 Jennie:

Meen! Hur smaka den då?? :)

2 elin:

Spännande Lisa, lycka till! Kram Elin Isaks mamma

Kommentera här: