Jag som fotomodell

För en tid sedan hade jag den fantastiska turen att vinna en tävling på Facebook som
Alti och Fotograf Miss Jeni hade tillsammans.

Häromdagen var jag till Alti och fick ett smycke som jag vann. Åsa på Alti hjälpte mig även att välja ut jättefina smycken som jag skulle ha på mig under fotograferingen, och idag var det dags att vara modell framför fotograf Miss jeni.

Det kändes först väldigt nervöst, sedan kändes det otroligt onaturligt, men till sist var det jätteskoj! :-) Hon är verkligen jätteduktig fotograf, som fick mig att slappna av.
Det var en jätteskojig timme, med många skratt.


Kommentarer:

1 Fotograf MissJeni:

Åh vad roligt att läsa! Tack för de fina orden <3 och du var jätteduktig framför kameran :D

2 elin:

åå va fin du var. va kul! kram

Kommentera här: