Var på gymmet idag!

När småkillarna varit på simskolan har jag simmat tre gånger denna vecka. Idag (äntligen) tog jag mig in till gymmet (TACK kära sambo för att du knuffade iväg mig ♥)
Jag körde igenom hela programmet som jag fått av instruktören, det tog ungefär 1 timme. Det var faktist skönt, tro de eller ej! Jag gissar på att det inte kommer att kännas lika skönt imorgon, då jag anar att jag kommer att ha träningsvärk.
Jag känner mig stolt och nöjd att jag kom iväg till gymet, BRA jobbat av mig! :-)
 
Nu ska vi titta på OS-invigningen från London på TV.
Ha det så bra så länge,
Kram! ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 Elin:

Heja Lisa vad duktig du är :)

Svar: TACK Elin! ja, jag kämpar på :-) :-)
Lisa

2 rune öberg:

Bra kämpat. Men du vilket rent o. fint gym....

3 Jane:

Bra jobbat! Jag har haft svårt att få till motionen. Maten går lättare men jag rör mig för lite. Borde åka till gymmet jag också...

Svar: Ja, det är motionen som är svårast. Man måste få in rutinen, att få in det i "vardagen" Jag är mästare på att hitta på ursäkter ;-) Men nuu sjutton ska det gå!! :-) Ja, kom iväg till gymmet, det känns tokbra när man väl tagit sig dit. Kraam!
Lisa

Kommentera här: