Röra lite på fläsket!

Hej hej! :-)
Igår hade jag bokat tid med en intruktör i en timme på ett gym här i stan. Jag fick jättebra hjälp och information. Så nu har jag ett träningsprogram i gymet som hon hjälpt mig med. Hon tipsade även om olika "pass" hon tyckte skulle kunna vara bra för mig, tex Indoor walking. Jag kommer kunna fråga henne om både kost och motion när jag behöver. Det var jätteroligt och känns tokbra!
I morse när hela familjen var på simskolan, passade jag på att simma i en halvtimme. Jag har väldigt ont i ena höften, men simma gick jättebra.
Övergången från nutrilett shakes till nutrilett bars och smoothies har gått finemang. Jag var lite orolig att min mage kanske skulle få en liten chock av barsen, efter att jag bara intagit föda i flytande form i tre veckor. Men jag har varit noga med att dricka vatten så det har gått hur bra som helst! Jag har tagit varannan smoothie och bar, alltså 3 smoothies och 2 bars per dag.
 
Jag har ju glömt att berätta vad världens bästa sambo hade köpt för överraskning i delmålspaket nummer 2. Det var två saker från Body Shop. En "Brazil Nut Body Scrub" och en "Almond Body Butter" De är superbra och doftar fantastiskt. Här ska skrubbas och smörjas! ;-)
 
Nu ska jag ge vår lille bebis lite mat. Han har fått börja med gröt och mangopuré, vilket han tycker är smaskens, även fast det mesta hamnar utanför munnen.
Ha det bäst så länge,
kraam! ♥
/Lisa
• Kategori: Träning, Motion, Viktresan; • Taggar: Almond Body Butter, Body shop, Brazil Nut Body Scrub, Gym, Helex, Motion, Nutrilett bar, Nutrilett hunger control, Nutrilett smoothie, Sensia, Simskola, Träning; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Åsa:

Jag är så imponerad över din mans små presenter! Himla gulligt av honom!

Kul med gymmet, och vad bra att ha någon att fråga!

Du kämpar otroligt bra!

Kommentera här: