Nutrilett shakes dag 11 -Bye bye Barbamamman


Idag har vi varit och gratulerat ett födelsedagsbarn. De bjöd på tårta, jag drack en Nutrilett shake jordgubb :-)  
 Det är väldigt mycket som handlar om mat och dryck just nu, nästan varje dag är det något: grillning, fest, tårta eller glass. Som det brukar vara just denna tiden på sommaren.
Det är svårt att stå emot, mycket.. men det går! Det gäller att komma ihåg att det är andra, nya vanor jag ska lära mig själv nu.
Jag känner mig grymt stark efterråt, att jag klarar av att inte ens smaka, att jag verkligen ger detta med mina "10 veckor med Nutrilett" 100%.
Jag ska söka efter en målbild, en bild hur jag faktist vill se ut. Men nu ska jag bjuda på mig själv, med en bild på hur jag inte vill se ut:
Det är ju inte trevligt eller bra att se ut som Barbamama. Jag har ju ont i knä och höft, jag är helt säker på att det blir bättre när jag blir lättare! :-)
 
Näe, nu är det dags att sova,
Ha det bäst så länge, Kram! ♥
/Lisa
• Kategori: ViktresanTaggar: Barbamama, Nutrilett, Nutrilett måltidsersättning, Nutrilett shake, TACTIQ Team, Viktresa; • Kommentarer (0)

Kommentera här: