Lördag, dag 20 av Viktresan

Idag har det faktist varit lite sol, härligt helst eftersom det varit typ tusen dagar regn nu.
Vi har bara varit hemma och ute och pysslat i trädgården. Upptäckte superäcklig mördarsnigel i mina pallkragar där jag har jordgubbar. Så imorgon blir det "projekt stoppa sniglarna". Hojta gärna till om ni har några tips på hur man stoppar dem!

Upptäckte även att vår lille bebis som blev 5 månader den 4 Juli har fått sin första tand. Ett litet, litet gryn som sticker upp. Han börjar bli stor vår bebis :-)
 
Igår fick vi veta att en av deltagarna i viktgruppen som jag är med i: Nutrilett TACTIQ Team har beslutat att hoppa av denna viktgrupp. Jag tycker att det var jättetråkigt, men det lät som ett genomtänkt beslut och jag önskar henne all lycka till och jag kommer att fortsätta att följa henne på hennes blogg.
 
Imorgon är det dag 21 av min viktresa med Nutrilett. Då har jag fixat de tre första veckorna med Nutrilett shakes. Det känns superbra!
Jag har inte vägt mig alls under veckan, så jag är mycket spänd och nyfiken!
OM jag har gått ner 1,6 kg denna vecka så betyder det att jag gått ner sammanlagt 10 kilo på dessa 3 veckor, men jag hoppas (håll gärna tummarna) att jag fixat 2,1 kg, då har jag nått mitt nästa delmål och får öppna mitt nästa delsmålspaket, det vore så grymt roligt! :-)
Nu ska jag hoppa upp på motionscykeln och trampa lite :-)
Go´kväll allihop! ♥
/Lisa
 

Kommentarer:

1 Åsa:

Ja håller tummarna för dej! 10kg är beundransvärt mycke så kort tid :)

Svar: Ååh, tack snälla! Ja det är ju jättemycket, känner mig motiverad att fortsätta. Känns superbra!
Elisabeth Öberg

Kommentera här: