Hej och Go´morron!

Igår började våra småkillar på simskola. Det är lite tidigt, klockan 8.00, helst  nu när de har sommarlov. Men, så kul de tyckte att det var! Nu är vi på väg, håller på att packa med oss frukost. Sedan ska vi bara väcka killarna. Helt perfekt för mig att bara ta med en smoothie och en bar¨, då är jag ju "alltid redo". Jag har tänkt att jag ska simma när de är på simskolan, men idag hoppar jag det eftersom jag har bokat tid med intruktören på ett gym senare idag - kul!

Igår tog jag mig ut på en 30 minuters stavgång i kvällssolen, det var riktigt skönt!
Igår fick jag en tidning i brevlådan, "Amelia träning och pepp", låter ju som att den tidningen passar mig utmärkt just nu. Pepp behöver jag!

I måndags övergick jag ju från Nutrilett shakes till Nutrilett bars och Nutrilett smoothies. Det går jättebra! Jag  har inte hunnit testa alla ännu, men OJ så god Choklad smoothien är!

Ha en härlig dag allihop!
Kram ♥
/Lisa
• Kategori: Träning, Motion, Viktresan; • Taggar: Amelia, Gym, Nutrilett, Nutrilett Bars, Nutrilett shake, Nutrilett smooties, Simskola, Stavgång, TACTIQ Team, Träna, Träning & pepp, Viktresa, amelia träning & pepp; • Kommentarer (0)

Kommentera här: