Födelsedagar & dag 9 med Nutrilett

3 Juli firar vi två födelsedagar, både min sambo och min lillebror fyller år. Började morgonen med att jag och barnen fixade skönsång, kaffe och tårta på sängen. Sedan promenerade vi till min mamma och pappa där det var dags för smörgåstårta med rökt fisk. Till sist avslutade vi med en grillning hemma hos oss på vår nya altan.
En jättemysig dag..

Jo just det... jag har inte ens smakat på något av allt det goda, utan jag har såklart hållt mig till mina 5 Nutrilett shakes. Det var ganska jobbigt några gånger, men "jag gjorde det!!!"

Jag känner mig grymt motiverad, och resultatet av förra veckan är mycket bidragande. Jag har massor av  "jäklar anamma" i mig, så jag hoppas att den känslan håller i sig.

Vi är ju sex personer som är med i Nutriletts TACTIQ Team. Vi delar erfarenheter och stöttar varandra via Facebook, det känns otroligt bra! Även om vi är helt olika människor med helt olika förutsättningar så är det lite "samma" resa vi ska ta oss igenom.

Nu är det dags att sussa, jag kommer att somna tokfort.

Kramkram! ♥
/Lisa







• Kategori: ViktresanTaggar: Nutrilett, Nutrilett shake, TACTIQ Team, Viktresa; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Åsa:

Hejja dej! Du är himla duktig tycker jag! Intressant
För mej att läsa som också försöker få bort nått kilo :)

Kommentera här: