Delmål - belöning

Jag har ju alldeles glömt bort att skriva vad min älskade sambo hade köpt för överraskning i delmåls-paket nummer ett. Det var en Peppermint Cooling Foot Lotion från Body Shop.
(han vet att jag älskar alla typer av skönhetsprodukter , krämer och smink)
Den är jättebra, kladdar inte toklänge och har en härligt kylande effekt. Har varit toppen efter mina promenader med stavarna. Tack älskling ♥
 
Imorgon är det Söndag och dags för vägning nummer två, jag är galet nyfiken vad det kommer att stå på vågen, men jag håller mig!
Nästa delmål ligger på 105 kg, undra om det blir nästa vecka? Det ska bli så roligt att få öppna nästa paket, är inte bara lite nyfiken! :-)

Idag är det alltså Lördag, vi ska bara vara hemma och pyssla hela dagen - härligt!

Önskar er alla en tokfin lördag,
Kram ♥
/Lisa
 
 
 
• Kategori: ViktresanTaggar: Belöning, Body Shop, Cooling Foot Lotion, Delmål, Motivation, Nutrilett shake, Viktresa; • Kommentarer (0)

Kommentera här: