Dag 26 med Nutrilett

Idag är det dag nummer 26 i min viktresa. Dag nummer 5 med Nutrilett smoothies och bars. Det går verkligen jättebra. Det är klart att det kommer motgångar ibland, i form av sug och vanor.. men jag känner mig stark och bestämd att fixa detta. Jag är 163 centimeter kort, och väger alltså galet många 104,2 kilo ( i Söndags) Jag är nog bredare än vad jag är lång. Det är ju inte konstigt att jag har ont i höft och knä. Men, nu ska det alltså bli ändring! :-)
Jag har kommit på att om jag delar barsen i småbitar så tuggar jag längre. Plus att det känns lite trevligare. De är mycket goda och mättande förresten-nutrilett bars. Det känns inte så svårt att banta, att kämpa med viktnedgång när både smoothies och bars är så goda.
 
Imorgon kommer en dag som blir lite svår. Vi ska fira sambon som har fyllt år. En massa god mat och dryck ska fixas - och jag tar bars, smoothies, kaffe och vatten  :-)
Idag skiner solen, ljus och värme gör verkligen underverk med kropp och knopp! :-)

Ha en tokhärlig dag, Kram ♥
/Lisa
• Kategori: ViktresanTaggar: Banta, Gå ner i vikt, Nutrilett, Nutrilett bars, Nutrilett smoothies, TACTIQ Team, Viktresa; • Kommentarer (0)

Kommentera här: