Dag 17 med Nutrilett

Igår var jag till Hem Fina Hem. Jag hade ju en sådan tur att jag vann en Ljuslåda på deras facebooksida. Helt fantastiskt roligt, jag blev superglad. Jag hade aldrig varit till den butiken tidigare, OJ så mycket fint de har! Jag gick runt, runt och tittade länge, som ett barn i en godisbutik :-)
Den butiken kommer jag absolut att besöka fler gånger.
Visst är den fin ljuslådan, och praktisk är den ju också!
 
Jag kunde inte låta bli att köpa lite saker också, en sten med tänkvärda ord på, en hjärtformad kruka, en hjärtformad skylt och ett stort hjärta som man kan hänga saker på. Vi har solglasögon på den nu :-) Men man kan ju ha vantar, mössor, glasögon, halsband, foton, julkort eller tex vykort på den också.
 
Hahaha, sedan hittade jag ett fynd (?) på affären också. Jag vet inte om det syns, men det står att man kan få "Remodeled silouette - minus 1,4 cm runt låren och 1,2 cm runt midjan" En dundercreme, klart jag ska testa :-)
Näe nu ringer alarmet på min mobil, min "mat och sovklocka".. Barnen skriker "Shake!!!" Så det är dags för shake nummer 4 av 5 för idag. En Nutrilett shake jordgubb med is blir det. De övriga i familjen ska äta pizza, det doftar ganska gott... Men jag "shakar!" :-)
Ha en fortsatt härlig kväll,
Kram! ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 Jesper Westman:

Ok..min fru får under INGA omständigheter släppas in i den butiken :D.....

Svar: hahaha, näe där får man hålla i plånboken ;-)
Elisabeth Öberg

Kommentera här: