ANDAS-smycke

Halloj allihopa! Jag måste bara få berätta om mitt ANDAS-smycke.
Jag vann en tävling som Alti och Fotograf miss Jeni hade tillsammans. Då fick jag fotograferas av Fotograf MissJeni i smycken från Alti, och dessutom fick jag ett foto och ett smycke!!  
Smycket valde mig, det riktigt ropade på mig :-) Något som jag verkligen behöver påminnas om är att andas. Jag har haft alldeles för mycket i mitt liv under flera år och helt glömt att andas. Visst låter det konstigt, att man kan glömma bort att andas, men det är sant, jag lovar!
Jag gillar smycket, massor :-) Visst är det fint, och tänkvärt?!
Foto: Robin Öberg

Nu ska vi ut i solen. Jag har köpt lite blommor som behöver komma ner i ny jord.
Kanske att vi åker in till stan lite senare. Det är Sundsvalls Gatufest  just nu, och under dagarna är det massor av aktiviteter för barn. Idag är det till exempel skumknattedisco. Det var mycket uppskattat av våra barn förra året, de dansade som galningar i skummet :-)

Ha en härlig dag,
Kram!  ♥
/Lisa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
• Kategori: Lite av varjeTaggar: ANDAS, ANDAS-smycke, Alti, Fotograf, Gatufest, Miss Jeni, Nutrilett shake, Sundsvalls; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Åsa:

Jättefint smycke! Och mycket tänkvärt, de e lätt att bara köra på och glömma att andas :)

Kommentera här: