29 Juli, Söndag = vägning och mätning :-)

Idag är det Söndag och dags för vägning och mätning, det är lika nervöst inför varje gång. Tusen fjärliar i magen. Jag känner att det inte är någon stor siffra denna söndag heller. Kanske kan vara så att jag har tränat och fått lite mer muskelmassa, eller så är det ju bara så med viktminskning, att ibland står det stilla. 
Halva tiden av min viktresa med Nutriletts TACTIQ Team är avklarat, fem veckor av tio. Det har varit tufft ibland, men har gått mycket bra! 

Vikten idag är: 102,3, alltså 1,6 kg minus från förra söndagen! :-) Sammanlagt så här "halvtid" har jag gått ner 13,2 kg.
Min tanke direkt när jag ser siffran på vågen är.. Det vore ju helt fantastiskt om jag lyckades med -2,4 nästa vecka, så kommer jag under 100. Det mest troliga är att det tar två veckor, men det är ett bra mål, helt klart!
 
Midjemåttet idag är: - 1,5 cm från förra söndagen, vilket gör att jag minskat hela 13,5 cm under dessa fem första veckor med TACTIQ Team Nutrilett!
 
Igår åkte hela familjen på en liten Mini-festival här i stan, Bure. Det var mycket lyckat, hela familjen hade supertrevligt. Barnen gjorde pärlhalsband, målade på lång vägg, åt hambugare och blåbär, lyssnade på musik och dansade. Det kommer vi göra om nästa år :-)
Idag har det varit väldigt härligt väder, varmt och soligt. Vi testade vår pizzasten som man har på grillen. Jag drack en Nutrilett smoothie. Ibland är det såklart frestande att äta något annat, men jag har gett mig sjutton på att fixa detta, jag ska gå ner i vikt
Förresten så gillar jag verkligen dessa Nutrilett smoothies, jag kommer absolut att fortsätta att dricka dem som måltidsersättningar även efter dessa tio veckor.
 
Ha det toppenbra så länge,
kram! ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 Jennie:

Bästa Lisa!! Hejarklacken jublar på dig :) detta är ju söndagsnöjet nu för tiden, va ska vi göra efter dina 10v ?? ;) pözz o all lycka till me ny vecka :)

Svar: ååå, TACK snälla! :-) :-) När dessa 10 veckor är klara - då kör vi vidare!!! :-D
Lisa

2 charlie:

ja hon verkade helt jävla efterbliven och tycker verkligen hon borde göra ett karriärbyte! Sådeså.

Okej men dt e bra - så inget händer dig!

Ja helgen var dunder! LAgt upp bilder från vår weekend :)

PUss!

Svar: Åh, då måste jag genast kolla in bilderna!! :-)
Lisa

3 Anonym:

grattis till alla dina fina minus btw! Snyggt jobbat!

Puss

Svar: TACK så jättemycket! :-) :-)
Lisa

Kommentera här: