1 Juli, Söndag = vägning och mätning :-)

 
 
Idag är det 1 Juli, redan! Snacka om att tiden går fort, jag verkligen älskar den här tiden. Jag försöker ta vara på varje sekund av sommaren, och jag försöker verkligen stanna upp och "känna" sommaren ibland.

Idag är det dessutom Söndag och dags att rapportera in mått och vikt till TACTIQ Team.
Första veckan med Nutrilett shakes har alltså redan gått, sedan är det två veckor till. Efter det blir det tre veckor med Nutrilett Smoothies och Bars. Jag längtar till dess, då får man tugga lite och det ska bli kul att testa både smoothies och Bars, de låter ju jättegoda, eller hur!?

Jamen då hoppar jag väl upp på vågen då.... (Spännande va? ;-) )
 
 
Jag börjar med en bild:
 
När jag vägt mig fick jag en rejäl chock, jag  har nått mitt  första delmål. Jag fick då en present av min älskade sambo.
Jag förstår att det är mycket vätska såhär första veckan, men 6,9 kilo är helt fantastiskt i alla fall.
BRA jobbat av mig!! Jätteglad och peppad inför nästa vecka! :-)
 

 
Dag 7 Med Nutrilett shakes har gått mycket bättre än dag 6. Jag har känt mig lite piggare :-)
Jag trampade 30 minuter på motionscykeln också.
Jag skulle inte klara mig utan min "mat och sovklocka", jag behöver verkligen ett pip som säger till när det är dags för shake. Barnen ropar "Shake!!!" när de hör alarmet på min mobil, hahaha
 
 
Imorgon börjar vecka två, nya tag!
Kram på Er allihopa! ♥
• Kategori: ViktresanTaggar: Nutrilett Bars, Nutrilett shake, Nutrilett smooties, TACTIQ Team; • Kommentarer (7)

Kommentarer:

1 Anonym:

Wow!!! Vätska el ej, bra jobbat!!!

2 Jesper Westman:

Wow! Riktigt starkt jobbat. Grattis!!!!

Svar: Tackar! :-) :-)
Elisabeth Öberg

3 Maria:

Oj, jösses! Spelar ju ingen roll om det är vätska, det är ju ändå kilon som dina knän och höfter fått bära. Heja vad bra jobbat!

Svar: Tack snälla Maria! Ja, jag har ju kämpat, vare sig det är vätska eller ej. Bra motivation inför nästa vecka :-) :-)
Elisabeth Öberg

4 Christian och Hanna :

Snyggt jobbat!!!

5 Anonym:

Hehe tack fixar ihop recepten sj. Är lite kinkig med mat o så. Men finns mer i boken samt i atkins kokbok (finns på cdon.com). Boken heter Den nya atkins metoden och tyvker verkligen du skall köpa den! Dt e den första boken atkins har publicerat som är faktiskt bra och översatt bra till svenska.

Oj gud vad duktig du e ! Grattis! Har du kört pulver enbart hela veckan? Tränar du ngt? Sj gick man ner 2,5 kg denna veckan som var. Super nöjd :)

Puss o kram o ha en dunder dag!

6 jennie:

DU är GRYM vännen !!! löve you !! :D

7 jennie:

DU är GRYM vännen !!! löve you !! :D

Kommentera här: