Stoppa tjuven!!!!!

Jag har varit så grymt energilös sedan i vi var på konserten i Lördags.
Nu var det superbra, så det är så himla värt det.
Men nu är det tisdag, så jag börjar känna mig en aning frustrerad
att inte energin kommer tillbaka. Jag håller tummarna att det blr imorgon.
Ser Ni en energitjuv, stoppa denne så att jag kan ta tillbaka min energi.

Imorgon bitti är det dags för vägning, känns "sådär" men jag hoppas på +-0 
Jäkla pepparkakor!
  
Jag är så himla glad över mitt nya armband.
Mina barns namn fick plats ♥

Nu är det bara två dagar kvar av röstningen av Bloggers Battle.
Jag ligger just nu på en tredje plats.
Kom igen nu, RÖSTA, dela, säg till alla ni känner :-)

1. Klicka här
2. Klicka på "Gillar" överst till vänster
3. Klicka på "Rösta" under min bild
4. Godkänn appen

När du röstar har du dessutom möjlighet att vinna superbra produkter från
L'Oréal Professionnel.

Tusentusen TACK ♥
 
• Kategori: Jag Tävlar! :-)Taggar: Bloggers Battle, Facebook, Loreal professionnel, Rösta, Tävla, Vinn, armband, saga, saga of sweden, sandviken, scorpions, sweden; • Kommentarer (0)

Kommentera här: