Jag går i Slow motion..

Helt ärligt, går det att stoppa klockan?
Mannen jobbar, mellankillen är hos mormor och morfar.

Jag har druckit alldeles för lite kaffe, och har inte hunnit klä på mig.. och klockan är 15:50!!!
Jag har bara hunnit:

• tvätta en maskin tvätt,
• Plockat ur och i en diskmaskin,  
• Dammsugit,
• Påbörjat en Glassbomb (efterrätt till nyårsafton)

Vart tar tiden vägen?

Jag ska vara lite snäll med mig själv:
• jag har bäddat rent minimannens säng.
• Lekt med minimannen och storkillen,
• Matat fiskar (inga döda idag)
• Bytt två bajsblöjor (ena där minimannen var tvungen att ta en dusch)
• Fixat lunch.

Nu är det dags för en snabbdusch, 
hjälpa storkillen som håller på med experimentlådan han fick i julklapp,
fixa middag,
och kaffeeeee ♥

Kommentarer:

1 Liie:

sv: Vad roligt att du är med i goodiebagtävlingen och tack så hemskt mycket för att du svarat på enkäten! Det hjälper mig verkligen att anordna bättre och roligare tävlingar på bloggen framöver. Önskar dig ett gott nytt år!

Svar: Jag gillar verkligen allt i Goodiebagtävlingen, en riktig GOODIEbag i mina ögon. Tack för bra blogg också, och detsamma, Gott nytt År!!
Lisa

2 Viktkamp:

tiden går för snabbt! Gott nytt år!

Kommentera här: