Scorpions imorgon :-)

Imorgon ska jag och sambon åka till Sandviken och se
Scorpions, Skunk Anansie, Sator, Dalton & Badmouth. 
Det ska bli tokroligt!
Hoppas att det inte snöar och att vägen är plogad inför vår bilresa.
Jag var med tjejkompisar och såg Scorpions på Globen 1991, 21 år sedan!! :-) 
"Tiden går fort när man har roligt ;-) "
Jag minns att jag tyckte att gitarristen Rudolf Schenker var snygg
och att sångaren Klaus Meine var kort och "rätt så gammal" .
Jag kom ihåg att jag blev tårögd och helt fashinerad över att sångaren
visslade själv i början av låten" Wind of Change" hahaha.

Det ska bli jättehäftigt att få se dem igen! 

Då såg spellistan ut såhär:

 THE SETLIST:(Crazy World Tour)
1. INTRO
2. TEASE ME PLEASE ME
3. LUST OR LOVE
4. BAD BOYS RUNNING WILD
5. MAKE IT REAL
6. HIT BETWEEN THE EYES
7. THE ZOO
8. WIND OF CHANGE
9. CAN'T EXPLAIN (the who)
10. DON'T BELIEVE HER
11. RHYTHM OF LOVE
12. CRAZY WORLD
13. BASS-SOLO:FRANCIS BUCHOLTZ
14. COAST TO COAST
15. BLACKOUT
16. DYNAMITE
17. HOLIDAY (Acoustic)
18. GUITARSOLO:MATTIAS JABS
19. BIG CITY NIGHTS
20. STILL LOVING YOU
21. ROCK YOU LIKE A HURRICANE

Kommentarer:

1 Helena V:

Ha det superkul!!!! Se till att chauffören kör försiktigt!!!!

2 Tess | TessoDea:

Fin blogg! Länkbyte?

3 Hanna Karlsson:

Vad kul!

4 ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!:

kul! :)

5 Tess | TessoDea:

Besök gärna in på våran blogg, då vi snart ska skaffa domännamn och hoppas på mycket besökare då :)
Kram

Kommentera här: