Rösta Tävla Vinn ★ Bloggers Battle ★ L'Oréal Professionnel

Här kommer några fler bilder från när jag gjorde Hårmakeover på salong VITA i Stockholm.
På första bilden är jag osminkad och helt galet blek, men så såg jag tydligen ut :-)

På de första bilderna ser ni hur Daniella Alexanderson och Shareen Elseewi färgar, klipper och stylar.
Sedan ser ni hur Elin Fagerberg  fixar sminket.

Det var en supertrevlig kväll :-)

Kom ihåg att rösta, jag behöver all hjälp jag kan få.



Rösta gärna på min hårmakeover:
1. Klicka här
2. Klicka på "Gillar" överst till vänster
3. Klicka på "Rösta" under min bild
4. Godkänn appen

När du röstar har du dessutom möjlighet att vinna superbra produkter från
L'Oréal Professionnel.

Tusentusen TACK ♥
 
 
• Kategori: Jag Tävlar! :-)Taggar: Bloggers Battle, Daniella Alexanderson, Elin Fagerberg, Facebook, Loreal professionnel, Rösta, Salong VITA, Shareen Elseewi, Tävla, Tävling, Vinn, Vinna; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Mirre:

Röstat! Du blev jättevacker! :)

Svar: Tusen TACK, snälla ♥
Lisa

Kommentera här: