♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...


• Jag och sambon hade det fantastisk skoj när vi var på Scorpions i Lördags. Tusen Tack mamma och pappa för att ni kunde ta hand om de två minsta busarna och Jättestort Tack E&A att vårt äldsta busfrö kunde vara med er.

• Min ena lillebror är hemma och hälsar på innan han ska till Tanzania. Toktrevligt att träffa honom och hans tjej. 

• Snart är det jul. Vi har massor att göra och det borde egentligen kännas stressigt. Men jag känner mig lugn och tror detta kommer att bli hur mysigt som helst!
Någon som är sugen på att vara tomte förresten? Det skulle vara kul om tomten inte har samma röst som pappa eller morfar. (som 6-åringen brukar säga) 

• Jag har världens finaste goaste tre små busar och deras helt fantastiske pappa i mitt liv  ♥

måndagslistan är ett sätt att peppa mig själv inför den kommande veckan, fokuserar på de positiva sakerna i mitt liv – stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt!

Kommentarer:

1 Fatma:

Fint :)

2 Victoria Brammeby:

fin blogg! klicka gärna in dig på min om du vill! :)

3 Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :):

Hej! :)
Ja, ditt mejl kom fram. Jag har bara glömt bort att svara ;) Men jag har iallafall vidarebefordrat din adress och så, hon skulle skicka mössan den här veckan.
KRAM

4 Liie:

Nice att gå på konsert! Och Scorpions, det var deras sista spelning va eller minns jag helt galet?

5 Liie:

sv: Jättekul att du är med och tävlar om valfri godisbox i dagens lucka, lycka till!

Svar: Tusen Tack! Ja, jag håller alla tummar :-) Stämmer bra förresten, det skulle vara Scorpions sista konstert detta.
Det var riktigt skoj, ocg de bar bra :-)
Lisa

Kommentera här: