♥ Måndagslistan - Idag är jag glad för att...

• vi har vunnit biljetter till Europe och Mustasch som spelar imorgon här i stan.
Jag har funderat och funderat,
kommit fram till att det är 26 år sedan jag såg Europe sist, jag var alltså 12 år.
Det ska bli en ordentig nostalgitripp med andra ord, fantastiskt roligt.
TACK Sundsvalls Nyheter för vinsten! 

• Det är en vecka till Julafton och min fina sambo är ledig från jobbet ♥

• Jag har världens finaste lilla familj! ♥ 

 


måndagslistan är ett sätt att peppa mig själv inför den kommande veckan, fokusera på de positiva sakerna i mitt liv – stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt!

Kommentarer:

1 Sojka♥:

Ja det låter ju som något perfekt för dig! :)

Här har lilleman lugnat sig från just klättrande och grejer tack och lov. :)
kram

2 Livsvågen:

Hoppas ni får kul ikväll :) Brukar också försöka fokusera på det som faktiskt är bra :)och Grattis vilken imponerande viktresa du gjort!

3 hjjonsson.blogg.se:

Hej!
Du var med och tävlade om röda goodiebag och den är avslutad nu. Kika in bloggen för att få reda på vem som vann! God jul!

4 Annika:

Fin blogg :)

Kommentera här: