Jag och Elin Fagerberg ★ Bloggers Battle ★ L'Oréal Professionnel INOA

Elin Fagerberg hade en tävling i sin blogg där hon lottade ut en Hårmakeover. Jag hade den otroliga turen att vinna!
Jag och Elin tävlar nu i Bloggers Battle mot nio andra bloggerskor och modeller. Alla tio bidragen i tävlingen finns nu på Facebook där man får rösta på den bästa makeovern.

Jag åkte till Stockholm till salong VITA. Det började med att jag fick träffa fina Elin som jag vunnit priset av. Därefter hälsa på de övriga deltagarna, eller.. konkurenterna heter det i detta fall ;-)
Vi blev fotograferade av en fotograf så att det skulle finnas en "Före-bild". Jag fick håret färgat, klippt och stylat i en helt ny frisyr. Jag hade två superduktiga frisörer som fixade mitt hår. Tusen Tack till Daniella Alexanderson och Shareen Elseewi. Det var en hur trevlig kväll som helst, drack bubbel och åt smaskigt tilltugg. Elin som är make up artist fixade sminkningen och när jag var klar tog fotografen en "Efter-bild"

Jag har tur som har världens snällaste föräldrar som kunde se efter våra tre barn och en sambo som kunde följa med mig. Jag och sambon fick en liten minisemester. Drack drinkar och sov på hotell. Mycket värdefullt för trebarnsföräldrar.

★ ★   Nu vill jag ju ha all hjälp jag kan få, jag vill såklart att ni röstar på vårt bidrag
★ ★
Vilket man gör i en app på L'Oréal Professionnel Sweden´s Facebooksida. 
Klicka här. Klicka på "Gilla" . Rösta på "Elin Fagerbergs bidrag".

Vill ni hjälpa mig och Elin ännu mer får Ni gärna Dela så att fler kan rösta :-) 

Jag blev väldigt nöjd med resultatet, eller vad tycker ni?
Tillsammans med INOA och L’Oréal Professionnel har 10 modeller fått en makeover. 10 bloggerskor har låtit en läsare få en makeover och tävlar nu mot varandra med sitt utvalda bidrag.  Om du dessutom motiverar din röst har du chans att vinna produkter från L’Oréal Professionnel, värde ca 600 kr.
• Kategori: Jag Tävlar! :-)Taggar: Bloggers Battle, Bloggerskor, Daniella Alexanderson, Elin Fagerberg, Hårmakeover, L'Oréal , L'Oréal Professionnel, L'Oréal Professionnel Sweden, Loreal professionnel, Makeover, Produkter, Salong VITA, Shareen Elseewi, Tävling, Vinn, Vinna; • Kommentarer (3)

Kommentarer:

1 Johanna:

Ja det är en bra låt, man blir glad av den =)

2 Millah:

Hej :) Har tävlingar i bloggen, var jätte gärna med!

Presentkort hos lillatrollet:
http://millahoman.blogg.se/2012/november/vinn-ett-presentkort-varde-200-.html

Mega Bloks:
http://millahoman.blogg.se/2012/november/vinn-mega-bloks.html

Presentkort hos inredum:
http://millahoman.blogg.se/2012/november/vinn-ett-presentkort.html

Smyckesförvaring:
http://millahoman.blogg.se/2012/november/vinn-smyckesforvaring-2.html

4 Biobiljetter:
http://millahoman.blogg.se/2012/december/vinn-biobiljetter.html

ha det bra! kram // Millah

3 Anonym:

Aw vad snällt sagt tack!

Kul och se att dt går bra med vikten och nice hårmakeover!

Ha en dunder dag!

Kommentera här: