Body Shop Adventskalender 2012

Innan jul fick jag en jättefin present av sambon. En adventskalender från Body Shop.

De fanns i tre olika sorter, med olika innehåll och pris (värde)

Luxury     800 kr – värde 1184 kr
Deluxe   1000 kr – värde 1535 kr
Ultimate 1200 kr – värde 2450 kr

Jag fick den guldfärgade, Ultimate.
Jag är grymt nöjd med kalendern,
de flesta produkterna hade jag behov av och tänkt köpa ändå, några andra hade jag ändå velat testa.
Jag har känt mig som ett barn varje morgon när jag har fått öppna en lucka med ett spännande innehåll.

Sämst
: Handkrämerna, jag behöver det säkert men jag använder inte handkräm.
Bäst: Ansiktsmasken, ansiktskrämerna. Jag är torr som fnöske i ansiktet, helst nu på vintern. Min hud skriker efter fukt.

Kommentarer:

1 Åsa:

Vilken rolig idé! En sådan kalender hade kag gärna också haft! :)

Kommentera här: