12 December Onsdag = vägning :-)

Jag har fullt medvetet ätit för mycket gott de senaste dagarna. När vi var på Scorpions blev det en hamburgare, jag har ätit choklad och min "drog" pepparkakor. Jag lovar jag skulle kunna stoppa i mig en stor burk utan att blinka, jag kan inte sluta äta dem! Det straffar sig, idag när jag ställde mig på vågen ser det inte alls bra ut:

Vikt:92 
Nytt mål till jul 88.

Nu ska jag smälta detta. Gå och ta morgonshaken och börja med dagens projekt: städning av badrum.


Imorgon avslutas omröstningen i Bloggers Battle, *
Kom ihåg att rösta!!!
1. Klicka här
2. Klicka på "Gillar" överst till vänster
3. Klicka på "Rösta" under min bild
4. Godkänn appen

När du röstar har du dessutom möjlighet att vinna superbra produkter från
L'Oréal Professionnel.
 
• Kategori: ViktresanTaggar: Bloggers Battle, Loreal professionnel, Nutrilett, Pepparkakor, Rösta, Tävla, Tävling, Viktresan, Vinn; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Åsa:

Pepparkakor är ett gift, dom är syndigt goda, och jag säger som du, jag skulle kunna äta hundra innan jag fick nog! Det gäller att ställa sej frågan om det är värt det? Om ja, ät :))

2 Annika - drömmen om 11 barn:

Pepparkakor är farligt gott haha :) Jag är sååå sugen på pepparkakor, så jag tror att jag avlider snart. Men alla säger att de dumpar på just pepparkakor så jag vågar inte testa...

Kommentera här: