Rökt Sik ♥

Igår åkte sambon och köpte Rökt Sik medans jag var på en härlig långpromenad med min bror. När vi kom tillbaka från promenaden åt vi en Sallad med rökt sik ute på altanen. Jättegott och jättetrevligt!
I förrgår var vi på en Loppisrunda. Jag hittade kaffekoppar som jag tokgillar - Gröna. Jag älskar grönt, alla nyanser av grönt. De var dessutom mycket goda att dricka ur. Kul att fynda!
Ikväll är det dags att väga och mäta mig, spännande att se hur det har gått denna vecka. Redan 8 veckor med Nutriletts Tactiq team, BRA jobbat av mig som kämpar på så bra :-)
Nu är det alltså bara två veckor kvar med teamet, men efter det tar ju inte min viktresa slut, utan den har ju faktist bara börjat.
Ha en fortsatt härlig Söndag,
kram! ♥
//Lisa
 
 

Kommentarer:

1 Jennie:

Fina !!! Ja du är grööön :)

Kommentera här: