Nya skor!

Jag har fått jättestora blåsor mitt under fötterna utav mina promenader. Det gör jätteont. Igår var jag och köpte nya skor. Jag tänkte om det kanske är skornas fel, trots att de jag har använt är tokdämpade och supersköna.
Personalen i affären sa att det kunde bero på att jag använt bomullsstrumpor, som drar åt sig fukt och då blir det friktion under foten.
I alla fall köpte jag nya skor och investerade i strumpor som inte är i 100% bomull utan är i bomullsmix, alltså bomull+nylon eller polyester. De jag köpte var tunna sköna "microfiber".
 
Jag har testat skorna, och de är verkligen supersköna! :-)
Nu ska jag dricka en kopp nymalet kaffe och äta en Nutrilett Bar till = mycket gott "kvällsfika". Jag ska bläddra lite i en tidning med GI-mat också, alltid kul med lite inspiration :-)
 
Ha det så bra så länge!
Kram! ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 jennie:

Najs !! Ullstrumpor då eller ?

Svar: Huvudsaken var att de inte var 100% bomull. Alltså bomull+nylon tex :-) Hoppas, hoppas att detta funkar så blir mina fötter glada :-)
Lisa

Kommentera här: