Nutrilett smoothie - smaktest

Nu har jag druckit Nutrilett smoothies i 3 veckor. Jag gillar dem jättemycket. Jag kommer absolut att fortsätta att dricka dem som måltidsersättningar. Jag kan verkligen rekommendera dem. De funkar till alla tillfällen, som måltidsersättningar eller som mellanmål. Kommer  ni ihåg den gamla reklamen "när det kurrar i magen - då tar jag mig en Snickers"  Nu skulle jag säga: "När det kurrar  i magen - då tar jag mig en Smoothie"
De smakar syrligt och fräscht och har en krämig len konsistens.
 
Så här tycker jag om Nutrilett Hunger Control smoothies/Drinks:

1:a Rich Chocolate Drink kommer på absolut första plats för mig. Den är jättegod! Krämig och har en stark och god chokladsmak. Den har jag fått köpa fler av för den har tagit slut. 

2:a Tasty Tropical kommer på andra plats. Med smak av persika, apelsin och druvor. Smakar som en syrlig apelsin-persiko-yoghurt. Mycket god! 

3:a Berry boost smakar Granatäpple och jordgubbar. Hur god som helst, väldigt somrig och läskande.
 
4:a Guava Fresh and Fruity Fräsh och god, men massor av Fruktsmak.

5:a Nordic Berries Smakar Jordgubbar, svarta vinbär, hallon och blåbär. Väldigt god och somrig smak tycker jag.

6:a Moccachino Smakar en blandning av Kaffe och choklad. Jag gillar den, den är god. men vill jag ha kaffesmak gillar  jag Nutrilett shake Mocca mer.
 

Kommentera här: