Glossybox

Genom Facebook hittade jag Glossybox. Det är en prenumeration på skönhetsprodukter. För 139 kronor får man varje månad 5 skönhetsprodukter. Det lät ju verkligen som något för mig som älskar hårprodukter, smink och väldoftande krämer - så jag knappade in en prenumeration. Dessutom kunde man köpa förra månadens box som de skrev var mycket populär, så det gjorde jag. Nu kom det alltså två boxar hem till vår lilla brevlåda. Det var hur spännande som helst att öppna dem. Jag erkänner, jag var värre än ett barn på julafton :-)

Juni-boxen:
Drop Dead Straightening Baume - Philip B
Snabbfärgning för fransar och bryn - Depend
SPF Lip Balm - Anatomicals
"Sun-Day" Sun Care Facial spf 25 - Odd Molly
Original Oil treatment & Light oil treatment - Moroccanoil
Dryck - femme natural boost (bonusprodukt) 

Juli-boxen: 
"Sun-Day" Post Sun Lotion - Odd Molly
Heel Rescue Balm - Alessandro
Whitening Toothpaste - Brilliantsmile
Farewell the Scarlet pimplehell, cleansing mud mask - Anatomicals
Pro White Nail polish - Alessandro

Jättefina boxar, med superbra produker. Det ska bli jätteskoj att testa alla sakerna :-)

Kram ♥
/Lisa

Kommentera här: