Före och Efter bilder Viktresan


     26 Juni  115,5kg                               22 Juli (v.4)  103,9 kg                         19 Augusti (v.8)  98kg

OJ, nu tog jag verkligen mod till mig. Att se mig själv på bild är inte roligt, jag sitter här och både gråter och skrattar.
Jag har fotograferat mig varje söndag under dessa tio veckor, valde att ta med första bilden och bilderna från vecka 4 och vecka 8. På Söndag kommer bilden för vecka 10 :-) :-)
Jag tycker inte att det syns särskilt mycket att jag faktist gått ner 17,5 kg mellan första och sista bilden, men det känns-både i kropp och knopp. Jag mår så mycket bättre! :-)

Nu längtar jag ännu mer efter ett av mina mål, att få köpa kläder på den "vanliga" affären, på den "vanliga" avdelningen. Med det menar jag att det inte är roligt att köpa kläder på butiker och avdelningar för "större", eftersom de inte passar mig alls, de kläderna är formade som tält, vilket bara gör att jag som bara är 163 cm ser ännu större ut än vad jag är.
Galet häftigt att jag faktist gått ner så otroligt mycket under dessa tio veckor med Nutriletts Tactiq team, shit vad jag är duktig! Jag har sagt det tidigare, men jag säger det igen, jag lovar mig själv nu "aldrig mer väga tresiffrigt"! :-)

Ha en fortsatt härlig helg, och tusen tusen TACK för allt stöd, det behövs!
Kraaam på Er! ♥

Kommentarer:

1 Fotograf MissJeni:

Du är såååå duktig! :D Keep it up!!

Svar: Tack snälla :-) :-)
Lisa

2 Malin:

Himmel och pannkaka vad duktig du har varit. Sjukt stolt över dig kusinen min!

Svar: Åååh tack fina kusin :-) :-)
Lisa

3 Maria:

Wow, Lisa! Det syns ju jättestor skillnad. Superbra jobbat!

Vilken härlig blogg du har. Jag blir alldeles glad av att läsa den:) Kram från din gamla jobbarkompis

4 Åsa:

Fantastiskt! Jag tycker att det syns jättemycket! men egentligen är ju inte det de viktiga, utan att skillanden KÄNNS för dej! Att du känner dej bättre, piggare och gladare!

Härligt!

Kommentera här: