Dags att fylla på Nutrilett skafferiet

Idag fick jag tips av Jennie att det finns Nutrilettprodukter i senaste reklambladet från Rusta, så nu är jag på väg dit för att handla lite. Måste fylla på skafferiet lite.
Jag har varit mycket låg på energi hittills denna vecka, kännt mig helt dränerad.
Jag jobbar på att prioritera vad och vilka som är viktiga i mitt liv. Ibland hamnar energin lite på villovägar så att säga. Men nu känner jag att jag är på rätt spår igen :-)

Tack till alla fina jag har i mitt liv, kända och okända - ingen nämnd ingen glömd ♥
 
Ha det fortsatt tokhärligt, sköt om er,
Kram ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 Åsa:

Ja det där är viktigt, att dom man har nära sej ger energi och inte tar. energitjuvar är inget trevligt! :)


Svar: Så, sant! Jag har kommit på att de måste rensas bort så att de som ska få "ta plats" verkligen får plats :-) :-)
Lisa

2 Anna:

Hej!!
Älskar att läsa din och Åsas blogg. Pepp,pepp, dubbelpepp ;-)
Är på min 13:e dag! Tack för tipset om Rusta, för dit snabbare än kvickt ;-)

Svar: Härligt att jag kan inspirera några. Vad GLAD jag blir! Det gäller bara att fokusera på målet, och inte ge upp. Två veckor är BRA jobbat-heja dig! Pepp-pepp!! :-) :-)
Lisa

3 Jennie:

Appen heter run keeper :)

Svar: tackar gums :-)
Lisa

Kommentera här: