Ägg med paprika, purjolök & skinka

Oj vad ägg är gott, mycket gott kan man göra med dem också.  
Jag rörde ner lite paprika, purjolök och skinka tillsammans med två ägg som jag stekte, det ser kanske inte så gott ut på bilden, men det var en jättegod lunch :-)
Vi var och handlade lite kläder till barnen, jag passade på att köpa nymalet kaffe, ska bli väldigt gott :-)
Men först en sväng med stavarna, "Nordic Walk" heter det visst på engelska berättade min bror :-)
 
Ha en fortsatt härlig Onsdag, sköt om Er,
Kram ♥
//Lisa

Kommentarer:

1 jennie:

aaaaah men ägg!! hello shit va jag läääängtar det ! med en klick majo ;)
Hitta du nån fin sång idag ? :)

Svar: Ja, ägg ä gott :-) Blir det kanske ägg för dig till veckan? Bara 4 dagar kvar för dig nu gums - BRA jobbat!!! Näe svårt det där med dopsång... men jag söker vidare. Gud som haver med blinka lilla stjärna melodin blir det i alla fall :-)
Lisa

Kommentera här: