5 Augusti, Söndag = vägning och mätning :-)

Imorse packade vi in barnen i bilen och åkte 5 mil söderut, till Mellanfjärden och Trolska Skogen . Det var verkligen en supermysig plats i skogen. Vi träffade feer, älvor, vättar, troll, humlor, tomtar och en jättestor drake. En jättemysig dag, barnen gillade det massor och vill åka dit igen.
Idag är det Söndag och dags för vägning och mätning. Nu är 6 veckor av 10 avklarande av denna viktresa med Nutriletts TACTIQ Team. Det går bra för de övriga medlemmarna i teamet också, vilket är jättekul. Vi gör ett bra jobb! :-)

Vikten idag är
: 100,9 kg, alltså 1,4 kg minus från förra söndagen! :-) 
Total viktminskning dessa 6 veckor: 14,6 kg

Det här känns superbra! Nästa Söndag hoppas jag att vågen har ett tvåsiffrigt resultat! :-)
 
Imorgon är det dags att  börja äta ett mål lagad mat per dag, Jag kommer fortsätta att äta Nutriletts måltidsersättningar de övriga målen. Jag köpte ett par förpackningar av Nutriletts Pasta när jag var på Ica, "bra att ha" hemma i nödfall :-)

Nu ska jag titta på lite tv, OS från London.
Ha det så bra så länge,
kram ♥
/Lisa
• Kategori: ViktresanTaggar: Banta, Diet, Måltidsersättningar, Nutrilett, Nutriletts Pasta, OS London, TACTIQ Team, Trolska skogen, Viktresa, mellanfjärden; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Jennie:

BRA LISA!!! :)

Svar: TACK :-) :-) Det har varit en tokseg vecka, men det gick ju bra till slut ändå :-)
Lisa

Kommentera här: