26 Augusti, Söndag = vägning och mätning :-)

Idag har regnet bara öst ner utomhus, men vi har varit inomhus och pysslat och myst. Det är skönt ibland att göra "ingenting", bara att umgås med min fina familj.
Nu är det uppehåll i regnandet, så jag ska bege mig ut på en power walk med stavarna.

Jag fick nyss hjälp av Dexter med att mäta mig, nu är det dags att hoppa upp på vågen..
Här är denna veckas resultat:
Vikten idag är: 96,5 kg, alltså 1,5 kg minus från förra söndagen! :-)
Total viktminskning dessa 9 veckor: 19 kg. Grymt bra., 19 kg på nio veckor! Jag är så glad och tacksam att jag kom med i NutrilettsTactiq team, denna "kickstart" behövde jag.

Midjemåttet:  har minskat med 3 cm, totalt har midjemåttet minskat med 19 cm under dessa nio veckor!
 
Jag måste erkänna att jag är väldigt nyfiken på mått och vikt på tjejerna som jag coachar. Imorgon får vi veta hur deras tre veckor med Nutrilett shakes har gått. De har varit fantastiskt duktiga, så starka! De tränar och kämpar, de ser också detta som en kickstart och att detta bara är början på deras viktresa.
Jennie - http://haggkvistbloggen.blogg.se/ 
Anna - http://dckhows.blogg.se/
 
Det är så himla roligt att veta att lilla jag kan inspirera andra till att göra sina egna viktresor. I torsdags till exempel när jag var och köpte Nutrilett smoothies och Nutrilett bars träffade jag min tremänning och hennes mamma och syster. De var också i butiken för att köpa Nutrilettprodukter, och de berättade att jag inspirerat dem. Jättekul! Det peppar ju även mig att inte ge upp!

Nu är det bara en vecka kvar utav dessa tio veckor, nu ska jag TOKJOBBA för att nå nästa delmål  :-) :-)

Ha en fortsatt skön söndag, Kram ♥
/Lisa
• Kategori: ViktresanTaggar: Nutrilett, Tactiq, bars, kickstart, mått, power walk, shakes, smoothies, stavgång, team, vikt, viktresa; • Kommentarer (4)

Kommentarer:

1 Jennie:

Gryyymt braaaa!!!! HURRA!!! :D

Svar: :-) :-) :-)
Lisa

2 Helena:

Fantastiskt, måste kännas underbart både i kropp och knopp :) SÅg nån bild på dig och det syntes verkligen i ansiktet, skulle vara kul m lite "före och efter"-bilder.... ;)Kram och all styrka till dig denna sista vecka :)

Svar: Tack Helena, jo det känns i heela mig :-) Har fotat bilder varje söndag, så jag ska absolut lägga ut lite före-och-efter bilder :-)
Kramkram :-)
Lisa

3 Åsa:

Wow, 19 kg! Fantastiskt! Vilken härlig bonus att du får chansen att peppa flera att göra samma bedrift som du, det är så himla peppande att omge sej med människor som inspirerar!

4 Anna:

Grymt bra jobbat!
Håller med förgående talare, hade vart kul att se före och efter-bilder :-)

Kommentera här: