19 Augusti, Söndag = vägning och mätning :-)

Nu är det dags att väga och mäta mig. Det har redan gått 8 veckor av min viktresa med Nutriletts Tactiq team. Det känns grymt starkt av mig att jag fixar detta, shit vad jag är braaa!! :-) Jag är helt säker på att det beror på att jag verkligen har bestämt mig, bestämt mig för att jag ska må bra.
 
Jamen då hoppar jag upp på vågen då...
Vikten idag är: 98 kg, alltså 0,8 kg minus från förra söndagen! :-)
Total viktminskning dessa 8 veckor: 17,5 kg. bra jobbat av mig :-)
 
Idag kom jag på att jag skulle vilja testa Yoga. Jag vet ingenting om yoga, det finns ju massor av olika varianter. Jag ska ringa lite olika yogaställen imorgon och höra mig för. Spännande!
 
Nu ska jag och sambon se en film, "Man on a ledge" blir det.
 
Imorgon börjar vecka nio av min viktresa med Nutrilett - Nuu köör vii!!! :-)
 
Ha det så bra så länge,
kram! ♥
//Lisa

Kommentarer:

1 Pernilla:

bra jobbat :-)

Svar: Tack Pernilla! ♥
Lisa

2 Malin:

Guuuud vad du är duktig Lisa :)
Du ska veta att du är en stor inspirationskälla till att jag ff håller på med mitt :)
Stor kram

Svar: Tusen Tack Malin! ♥ Åh, va härligt att jag kan inspirera andra lite, vad GLAD jag blir. Jag hejar på dig, du fixar det! Kraaam! :-)
Lisa

3 Jennie:

härligt !!
Jag är lite spänd inför morgonbitti.. :)

Jag skulle gärna följa me på ett yoga pass :)
KRAAAM grymmens du! så bra !!

Svar: Jag är också spänd inför din och Annas vägning imorgon, jag håller alla tummar att det blir en bra siffra. Kraaam fina du ♥
Lisa

4 Gunnel:

Hur många påsar per dag??

Svar: Hej Gunnel. Jag har följt en diet som sett ut såhär: Vecka 1-3 Nutrilett shakes-5 påsar per dag.
Vecka 4-6 Nutrilett Smoothies & Nutrilett Bars 5 gånger per dag.
Vecka 7-8 Nutrilett smoothies och Bars 4 gånger per dag + ett mål lagad mat.
Lisa

5 Jesper Westman:

Löjligt imponerad av dig må jag säga!

Svar: Åh, Tackar! Å, du desamma! :-) :-) Vi kämpar på BRA, vi i teamet!
Lisa

Kommentera här: